Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/00b49709-bc09-4503-9945-fe4292ce5dd7" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Bij schooltijden en opvang wordt getoond hoe de school de schooldag inricht. Zichtbaar is welk rooster de school hanteert en welke vrije dagen en vakanties er zijn. Daarnaast is te zien of er voor- of naschoolse opvang is georganiseerd en zo ja, hoe en waar dat geregeld is.
Op deze pagina leest u over de veiligheid bij ons op school. In de kleutergroepen wordt gebruik gemaakt van het observatiesysteem bij inzichtelijk. De leerkrachten van groep 3 t/m 8 vullen twee keer per jaar een vragenlijst in van SCOL ( onderdeel van het leerlingvolgsysteem waar we mee werken). De leerlingen van groep 6 t/m 8 vullen deze vragenlijst ook tweemaal per jaar zelf in. Opvallende actiepunten die hieruit naar voren komen worden twee keer per jaar besproken op de teamvergadering.
Hoewel we twee keer per jaar stilstaan bij de uitkomst van de vragenlijsten, vinden we het belangrijk dat er niet maar een paar keer per jaar aandacht is voor de veiligheid van kinderen. Het is een proces waar de leerkrachten iedere dag aandacht voor hebben. Ouders en leerlingen worden ook betrokken door gesprekken waarbij kinderen aanwezig zijn ( startgesprekken, doelgesprekken). De leerlingenraad is ook actief m.b.t. dit onderwerp. Als zij signalen ontvangen m.b.t. veiligheid koppelen zij deze terug aan de leerkrachten en directeur.