Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
- Groep 1/2: Femke Jonkman en Angelique Westerweele
- Groep 3/4: Krista Antheunisse en Céline Vogel
- Groep 5/6: Bianca van Belzen ( zwangerschapsvervanging door Yordi Wieland) en Dave Willeboordse
- Groep 7/8: Marleen van der Welle en Sonja Musters
- Schakelklas: Céline Vogel
Directie: Sonja Musters-Zijl
Intern Begeleider: Marleen van der Welle
Administratie- en conciërgetaken: Jan-Willem Repko
Ambulant begeleider: Ruth Bolleman
Onderwijsassistenten: Iris Datin en Fabienne Lancee
Gedurende het hele schooljaar zijn er stagiaires van de PABO (opleiding tot leerkracht) of Scalda (opleiding tot onderwijsassistent) mogelijk.
Onze school heeft de beschikking over een vakleerkracht gymnastiek. dhr. René Maljaars.
Godsdienstonderwijs wordt op onze school gegeven door een leerkracht die lessen verzorgt in godsdienstig onderwijs vanuit een Islamitische achtergrond. Onze leerkracht Islamititsch godsdienstonderwijs is mevr. Z. Bouzambou.
De lessen staan onder verantwoording van de landelijke stichting GVO Utrecht. Info: www.hvoengvo.nl.
Schakelklas
Ook dit jaar mogen wij weer starten met een schakelklas. Een schakelklas is bedoeld om een groep kinderen, die dat nodig hebben, extra taalonderwijs te geven om o.a. de woordenschat te verbeteren. De overheid financiert dit vanuit het OAB (onderwijsachterstandenbeleid). De betreffende kinderen krijgen dan ongeveer 8 uur per week een extra impuls op het gebied van taal. Dit schooljaar bieden we in groep 3/4 de schakelklas aan.
Wij bieden onderwijs aan alle kinderen ongeacht je maatschappelijke, culturele of levensbeschouwelijke achtergrond. Ons onderwijs is zo ingericht dat kinderen een ononderbroken ontwikkelingsproces kunnen doorlopen. Mocht dit ontwikkelingsproces op één of andere manier onderbroken worden, dan zijn wij als school in staat dit op te vangen door geringe groepsgrootte, een deskundig team en uitstekende contacten met externen zoals GGD en schoolbegeleidingsdiensten. Mocht er meer hulp nodig zijn voor de begeleiding van een kind, dan is er mogelijkheid om het samenwerkingsverband "Kind op 1" in te schakelen. Zij hebben de taak om passend onderwijs te organiseren voor leerlingen in het primair onderwijs in Walcheren.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Door de aanwezigheid van een intern begeleider en een orthopedagoog kunnen we kinderen extra goed monitoren in hun ontwikkeling. Waar nodig wordt extra hulp ingezet.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.