Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Onze school heeft van ieder leerjaar gemiddeld twee groepen. Afhankelijk van de beschikbare formatie kan er soms één grote groep worden gemaakt of een combinatieklas. In die groepen wordt dan extra 'leerkracht' ingezet middels een onderwijsassistent.
Op onze school is er een vakleerkracht aanwezig voor muziek. Hij verzorgt niet alle muzieklessen op school, maar ondersteunt andere leerkrachten in het geven van muziekles. Verder is er nog een specifieke leerkracht (Levelwerk) voor kinderen die meer aankunnen op het gebied van leren.
Zowel taal- als rekenvaardigheden zijn geïntegreerd in het onderwijsaanbod in de eerste twee schooljaren op de Oranje-Nassauschool. Eén en ander vinden plaats tijdens zowel de werk- als de spellessen.
Daarnaast vinden interventies plaats op basis van observaties in de kleine groep.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.