Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Binnen de collectieve ambitie vormt vakmanschap een groot goed.
Door de kennis vanuit de interne, geschoolde deskundigen (specialisten voor rekenen, taal en gedrag) te delen binnen het team, ontstaat een brede kennis van ons vak(manschap).
De procesgerichte benadering van het delen van de specifieke kennis bij de diverse leerkrachten zal de opbrengsten van onze kinderen versterken.
Daarbij bepalen onze keuzes binnen het profiel "taal & Media" de stappen in ontwikkeldoelen. Uiteindelijk kunnen procesgerichte activiteiten, o.a. taalmethodieken, wereldoriëntatie en 21e centrury skills de werkelijke kennis (opbrengsten) bij kinderen versterken.
In ons schoolondersteuningsprofiel kunt u precies terugvinden op welke wijze wij zorg dragen voor de verschillende doelgroepen. Maar ook leesxt u hier over de verschillende faciliteiten die onze school heeft.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
nvt
Door samenwerking trachten wij in voor- en vroegschools aanbod op taal - rekenen - motorische ontwikkeling en creativiteit een bredere basis voor de kinderen te ontwikkelen.