Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Elk kind verdient Dalton.
Door deze manier van werken en denken kunnen wij inspelen op de problematiek van alle kinderen. Voorbeelden hiervan zijn meer- en hoogbegaafdheid, dyslectie, dyscalculie, ADHD en ADD. Ook kinderen met problematiek in het ASS kunnen, mits in lichte vorm, hier op school prima terecht.
Wij werken met het programma Piramide voor VVE. Toch is onze school geen VVE school. Dit heeft te maken met de leerlingpopulatie. Er zijn geen gelden beschikbaar voor onderwijsachterstanden.