Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Ieder kind, met of zonder ondersteuningsbehoefte, is welkom op onze school. We maken hier geen onderscheid tussen. Wij hebben verschillende onderwijsmethoden en 2 aparte ruimtes ingericht, waar leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften optimaal ondersteund en uitgedaagd worden in hun ontwikkeling. Dit gebeurt door zowel interne als externe specialisten.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
We willen ons onderwijs blijven verbeteren. Komend jaar willen we graag werken aan de veiligheid, rekenen en spelling. Dit doen we door middel van individuele scholing, teamscholing en doelgericht werken. Daarnaast willen we ons eigen handelen verbeteren door bij elkaar te kijken middels collegiale consultaties.
Er vindt een warme overdracht plaats met de peuterspeelzaal over de onderwijsbehoeften van de kinderen die bij ons op school komen.