Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
We maken onderscheid tussen leerlingen met problemen op het gebied van leren en/of gedrag en stoornissen. Dit zijn 2 punten op een continuüm. Kinderen met leer- en/of gedragsproblemen kunnen wij -binnen een bepaalde marge- op onze school bieden wat zij nodig hebben. Kinderen met een stoornis op één of meerdere gebieden vallen buiten onze mogelijkheden.
Onze school biedt basiszorg. Wij bieden onderwijs op drie basisniveaus (middengroep, een die extra moet oefenen en een groep die meer aan kan). Daarnaast zijn er individuele leerlingen die extra zorg en aandacht nodig hebben, omdat òf het leren heel moeilijk gaat òf omdat zij veel meer aan kunnen. Ook voor deze beide categorieën hebben we aanbod.