Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635156" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Bij schooltijden en opvang wordt getoond hoe de school de schooldag inricht. Zichtbaar is welk rooster de school hanteert en welke vrije dagen en vakanties er zijn. Daarnaast is te zien of er voor- of naschoolse opvang is georganiseerd en zo ja, hoe en waar dat geregeld is.
Klachten. En er samen uitkomen.
Zaken lopen soms misschien anders dan iedereen zou willen. Dat is vervelend, voor alle betrokkenen,en het kan uitmonden in een klacht. Mocht hier sprake van zijn, dan willen we je vragen om de klachtin eerste instantie te bespreken met de betrokken partij: bijvoorbeeld een schooldirecteur of eventueeleen interne contactpersoon. De interne contactpersoon op onze school is Ineke de Bruin.Lukt het niet om het via deze weg op te lossen, dan zal de interne contactpersoon je verwijzen naarde externe vertrouwenspersonen van Vechtstreek + Venen.
Meldpunt en intern contactpersoon
Centraal meldpunt vertrouwensinpecteurs:0900 - 111311klachtmeldingen over seksueel misbruik,seksuele intimidatie, fysiek geweld, psychischgeweld (zoals grove pesterijen), discriminatie,onverdraagzaamheid, fundamentalisme,radicalisering, extremisme e.d.
Voor verdere informatie, onder andere over de formele klachtenprocedure, verwijzen we je naar onzeklachtenregeling.
Dit document is in te zien via praktische info V & V klachten beschikt ook over een klokkenluidersregeling. Deze regeling is te vinden via klokkenluidersregeling