Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Op onze school werken we met een team van tien leerkrachten, een IB-er, een directeur, twee interieurverzorgsters, een conciërge en twee onderwijsassistenten.
Directeur: Michelle Homburg
Plaatsvervangend directeur & IB: Daniele Ossenvoort
De groepsleerkrachten:
- Marlyn Asbreuk (wetenschap & techniek)
- Ans ten Berge (BHV)
- Mienke Gosselt (lezen & ICT)
- Esther Krikke (vertrouwenspersoon)
- Willeke Leverink (daltoncoördinator)
- Daniele Ossenvoort (pestcoördinator)
- Annette Pol (kleutergym)
- Yvonne Ros (aandachtsfunctionaris)
- Sharon Selen (begeleiding stagiaires en BHV)
- Betsy Spit (rekencoördinator)
Onderwijsassistenten: Monique Hoeve en Selina Eulderink
Interieurverzorgsters: Karin Strijker en Sabine Busscher
Conciërge: Jan Poorthuis (BHV)
De vakleerkrachten: Op De Wegwijzer is Pia Rosens de vakleerkracht muziek. De gymdocent Marlou Schopman verzorgt de gymlessen voor de groepen 3 t/m 8. Voor groep 2 wordt er op de woensdagmiddag kabouterdans aangeboden. Dit is voor leerlingen die motorisch zwak zijn. Extra-gym wordt georganiseerd voor kinderen uit de groepen 3-4-5 die motorische ondersteuning nodig hebben.
Bij groep 1 en 2 geven we invulling aan de kerndoelen door te werken met projecten van de kleuteruniversiteit. Er wordt invulling gegeven aan rekenen, taal, bewegen, creatieve vakken, muziek waarbij ruimte en tijd is voor improvisatie maar vooral ook de belevingswereld van de kinderen.
We kijken goed naar hoe en waar we vakoverstijgend kunnen werken.
Het school ondersteuningsprofiel wordt ieder jaar geactualiseerd. De vijf scholen binnen onze stichting werken nauw samen. We vullen elkaar aan, versterken elkaar en zijn op de hoogte van de inhoud van de ondersteuningsprofielen. We geven samen invulling aan het Passend Onderwijs. Zo monitoren we de processen binnen het Passend Onderwijs. Hiernaast onderzoeken we voordat een leerling verwezen wordt naar het SBO of SO of een van onze scholen deze leerling passend onderwijs kan bieden.