Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbaar leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635168" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
We werken met bouwgroepen, daarnaast werken we deels op leerlijn. Dit betekent dat we het onderwijs passend bij het kind aanbieden; niet iedereen hoeft hetzelfde op hetzelfde moment te doen. De instructiemomenten zijn op niveau; daarbij kan het kind zelf ook aangeven als het aan wil sluiten bij een bepaalde instructie. Hierin is veel ruimte voor het kind om zijn eigen keuzes te maken.
Per dag zijn er verschillende werkblokken waar instructies worden gegeven, en waar kinderen zelfstandig aan het werk gaan met de taken die zij op hun weektaak hebben staan. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid nemen voor het eigen leerproces is belangrijk en hier richten we ons op.
Kinderen met een speciale onderwijsbehoefte zoals ADHD, ADD, autisme, dyslexie. Verder krijgen kinderen die meer begaafd zijn ruimte om te werken op hun eigen niveau en waar nodig speciale onderwijszorg.
We kunnen maatwerk bieden doordat we op leerlijn werken en ieder kind volgen in zijn eigen leerroute.