Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
De leerlingen van groep 1 e n2 werke ntheamtisch aan hun ontwikkeling. bovenstaande tijden zijn daarom richttijden.
In de groepen werken wij met de methode Alles-in-Een. Hierdoor lopen de tijden voor lezen, taal en wereldoriëntatie in elkaar over. De tijden hierboven zijn daarom richtlijnen.
We bieden basisonderwijs aan leerlingen van 4 tot 13 jaar aan. We zijn een reguliere school. We hebben expertise op onze school op het gebied van het jonge kind, voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong, motorische remedial teaching, dyslexie en gedrag.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
In het schooljaar 2021-2022 zijn er twee mensen die een taalopleiding hebben gevolgd. Onze ambitie is om beter in te kunnen spelen op de onderwijsbehoefte van leerlingen met een NT2-achtergrond.
Ook op het gebied van gedrag wordt tijd gemaakt voor een interen gedragsspecialist.
Verder blijven we een gedeelte van ons team opleiden tot bedrijfshulpverleners.
De school werkt niet samen met een kleuterdagverblijf of peuterspeelzaal. We hebben wel een goed contact met de aanbieders van voor-schoolse educatie. Waar nodig vindt er een warme overdracht plaats. Dat wil zeggen dat een medewerker van het kinderdagverblijf of de peuterspeelzaal in een persoonlijk gesprek, en na overleg met de ouders, informatie over de kleuter verstrekt die van belang is voor een goede doorstroom.