Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
De leerlingen gaan bij ons vijf dagen naar school. Zij gaan per week in de onderbouw 24 uur naar school en in de bovenbouw 25 uur en drie kwartier. Door deze uren over acht jaar te verdelen komen zij ruim boven de wettelijke bepaalde onderwijsnorm van 7520 uren. Genoemde invulling geeft een globale vertaling van uren per groep.
De leerlingen gaan bij ons vijf dagen naar school. Zij gaan per week in de onderbouw 24 uur naar school en in de bovenbouw 25 uur en drie kwartier. Door deze uren over acht jaar te verdelen komen zij ruim boven de wettelijke bepaalde onderwijsnorm van 7520 uren. Genoemde invulling geeft een globale vertaling van uren per groep.
Alle kinderen worden nauwlettend gevolgd door het team en intern begeleider door middel van de ontwikkelplannen. Bij complexere vraagstukken kunnen wij ondersteuning vragen via de Stipe en het gebiedsteam.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
De komende jaren zullen wij ons blijven aanpassen op de schoolpopulatie van dat moment.
Onze school heeft aanbod voor het jonge kind door een samenwerking met Kinderwoud. Zij bieden voor- en vroegschoolse educatie (VVE) en peuteropvang op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag. Dit aanbod wordt in hetzelfde gebouw gegeven als de school. Ook is er voorschoolse- en naschoolse opvang op dezelfde locatie.