Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Onze school heeft in het ondersteuningsprofiel beschreven welke mogelijkheden en grenzen de school heeft om te voorzien in een passend onderwijsaanbod, in het bijzonder voor leerlingen waarbij extra hulp nodig is.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
De school heeft een ondersteuningsprofiel. We werken met een zorgpiramide van ondersteuningsniveaus. Het implementeren is een van onze ambities.
Vroegschoolse educatie is uiteraard een belangrijk onderdeel van het spelend leren in de kleuterperiode ofwel de groepen 1 en 2. Kinderen worden uitgedaagd om zich zo goed mogelijk te ontwikkelen en zo de basisvoorwaarden voor leren mee te krijgen.