Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De leerlingen van de groepen 1/2 voegen we graag bij elkaar. Dit zijn combinatiegroepen.
Vanaf groep 3 geven wij de voorkeur aan het werken met jaarklassen.
De onderwijstijd is geintegreerd in alle vakken.
De onderwijstijd is geintegreerd in alle vakken.
0Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
We proberen te organiseren dat alle leerlingen onderwijs kunnen volgen op de Ceder. Door een stevige samenwerking met kind, ouders, leerkracht, specialisten en samenwerkingsverband kunnen wij onze leerlingen het beste ondersteunen. Dit blijft onze aandacht ook in de toekomst houden.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.