Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Team
Managementteam
Roelien van Zuthem | interim schoolleider | ma t/m do
Amrah Kuiper | teamleider 1 t/m 4 | ma-wo-do
Manon van Druten | teamleider 5 t/m 8 |ma-wo-do
Interne begeleiding
Jantine van den Berg | groep 1 t/m 4 | ma-di
Sandra Goldewijk | Groep 5 t/m 8 | ma ochtend, di en do
Groepsleerkrachten
Groep 1/2A | Eefje Damen (ma t/m woe en vrij) | Jantine van den Berg (do)
Groep 1/2B | Menalda Bavinck (ma, di) | Kirsten van Dusschoten (woe. do. vrij)
Groep 1/2C | Marianne Klaren-Bos (ma, di) | Helma Last (woe, do, vrij)
Groep 1/2D | Nicky Westerhout (ma-di-wo) | Ingrid Janssen (do-vrij)
Groep 3A | Leslie Claassen (ma t/m do) | Jantine van den Berg (vrij)
Groep 3B | Leonie Horst (ma t/m vrij)
Groep 4A | Sanne Kok-Wever (ma-di-woe) | Karjan Backer Dirks (do-vrij)
Groep 4B | Fleur Jansen (ma t/m vrij)
Groep 5A | Mechteld Hesse (ma-di-do-vrij) | Tamara de Koning (woe)
Groep 5B | Marian Franken (ma t/m woe) | Aukje Smeels (do-vrij)
Groep 6A | Danielle Versteegh (ma-di) | Maaike Hogervorst (woe-do-vrij)
Groep 6B | Amber v.d. Hoven (ma-di-do-vrij) | Danielle Versteegh (woe)
Groep 6/7C | Melanie van den Brink (ma t/m vrij)
Groep 7A | Esther Simon (ma t/m vrij)
Groep 7B | Luke v.d. Burgt (ma-woe-do-vrij) | Marijn Klapwijk (di)
Groep 8A | Marcel v.d. Ploeg (di-woe-do vrij en ma om de week) | Marijn Klapwijk (ma om de week)
Groep 8B | Lotte v. Wessel (ma t/m vrij)
Overig personeel
Onderwijsassistent | Martine Bekhuis | di-wo-vrij
Vakdocenten bewegingsonderwijs | Stefan Geressen | di-do-vrij
Leerkrachten ondersteuning onderwijs | Judith van Ekris | ma-do ochtend | Joke v. Werven | wo-do ochtend| Manon van Druten | di
Coördinator ICT | Karjan Backer Dirks
Office Manager | Aneta Miszczynska | ma-di-woe-do van 8.00 u. tot 12.00 u
Conciërge | Jan van Kleinwee | ma-di-wo-do-vrij tot 14:30 u
In de kleutergroepen werken we thematisch. Een thema duurt ongeveer 6 weken. Om deze thema's vorm te geven gebruiken wij de methode Kleuterplein en projecten van de Kleuteruniversiteit. De verschillende vakgebieden worden binnen het thema geïntegreerd.
Spelend en ontdekken leren is het uitgangspunt in het kleuteronderwijs. Binnen de lokalen en op het kleuterplein zijn rijke en uitdagende hoeken die we samen met de kinderen ontwerpen om tot goed spel te komen.
We werken binnen de kleutergroepen met de Leerlijnen Jonge kind die geregistreerd worden in het leerlingvolgsysteem Parnassys. De verschillende leerlijnen zijn geclusterd in vijf leergebieden:
- sociaal-emotionele ontwikkeling
- spel
- motoriek
- taal
- rekenen
Elke leerlijn is opgedeeld in leerdoelen met een opbouwende moeilijkheidsgraad. De verschillende doelen biedt de leerkracht aan binnen de diverse activiteiten en in de hoeken. Door middel van signalering en observering volgt de leerkracht de ontwikkeling van de kinderen en krijgt zij concrete informatie om tot een goed beredeneerd aanbod te komen. De leerkracht sluit op deze manier aan bij de onderwijsbehoefte van de kinderen.
Zie schoolondersteuningprofiel.