Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Team
Managementteam
Marielle Jansen | Schoolleider | ma t/m vrij
Amrah Kuiper | teamleider 1 t/m 4 | ma-wo-do
Manon van Druten | teamleider 5 t/m 8 | ma-wo-do
Interne begeleiding
Jantine van den Berg | groep 1 t/m 4 | ma-di-do
Sandra Goldewijk | Groep 5 t/m 8 | ma ochtend, di en do
Groepsleerkrachten
Groep 1/2A | Esther van Rooij) (ma t/m vrij
Groep 1/2B | Menalda Bavinck (ma, di, vrij) | Kirsten van Dusschoten (woe, do)
Groep 1/2C | Marianne Klaren-Bos (ma, di) | Helma Last (woe, do, vrij)
Groep 1/2D | Nicky Westerhout (ma-di-wo) | Ingrid Janssen (do-vrij)
Groep 3A | Leslie Claassen (ma t/m woe) | Charlotte Houwing (do, vrij)
Groep 3B | Leonie Horst (ma t/m vrij)
Groep 4A | Janine Borkent (ma-di-woe) | Christel de Jong (do-vrij)
Groep 4B | Sanne Kok-Wever (ma-di-woe) | Karjan Backer Dirks (do-vrij)
Groep 5A | Fleur Stöver (ma t/m vrij)
Groep 5B | Angelica Huisman (ma t/m vrij)
Groep 6A | Esther Simon (ma-vrij)
Groep 6B | Maaike Hogervorst (ma, di, vrij) | Mara Harmsen (woe, do)
Groep 7A | Lotte van Wessel (di t/m vrij) | Marijn Klapwijk (ma)
Groep 7B | Marjolein Horst (ma t/m vrij)
Groep 7C | Amber v/d Hoven (ma, di, do, vrij) | Danielle Versteegh (woe)
Groep 8A | Luke v/d Burgt (ma, woe, do, vrij) | Danielle Versteegh (dinsdag)
Groep 8B | Marcel v/d Ploeg (di, woe, do, vrij en ma om de week) | Alida Boks (ma om de week)
Overig personeel
Onderwijsassistent | Martine Bekhuis | ma, di, wo, do
Onderwijsassistent | Mark Hogendorf | ma, di, woe ochtend
Vakdocenten bewegingsonderwijs | Lex Jansen | di-do-vrij
Ondersteuning | Judith van Ekris | ma-do ochtend
Ondersteuning | Joke v. Werven | wo-do ochtend
Ondersteuning | Manon van Druten | di
Coördinator ICT | Karjan Backer Dirks
Office Manager | Aneta Miszczynska | ma, di, woe, do van 8.00 u. tot 12.00 uur
Conciërge | Jan van Kleinwee | ma-di-wo-do-vrij tot 14:30 uur
In de kleutergroepen werken we thematisch. Een thema duurt ongeveer 6 weken. Om deze thema's vorm te geven gebruiken wij de methode Kleuterplein en projecten van de Kleuteruniversiteit. De verschillende vakgebieden worden binnen het thema geïntegreerd.
Spelend en ontdekken leren is het uitgangspunt in het kleuteronderwijs. Binnen de lokalen en op het kleuterplein zijn rijke en uitdagende hoeken die we samen met de kinderen ontwerpen om tot goed spel te komen.
We werken binnen de kleutergroepen met de Leerlijnen Jonge kind die geregistreerd worden in het leerlingvolgsysteem Parnassys. De verschillende leerlijnen zijn geclusterd in vijf leergebieden:
- sociaal-emotionele ontwikkeling
- spel
- motoriek
- taal
- rekenen
Elke leerlijn is opgedeeld in leerdoelen met een opbouwende moeilijkheidsgraad. De verschillende doelen biedt de leerkracht aan binnen de diverse activiteiten en in de hoeken. Door middel van signalering en observering volgt de leerkracht de ontwikkeling van de kinderen en krijgt zij concrete informatie om tot een goed beredeneerd aanbod te komen. De leerkracht sluit op deze manier aan bij de onderwijsbehoefte van de kinderen.
Zie schoolondersteuningprofiel (SOP). Deze is te vinden op de website.
Gezien de leerlingpopulatie is er geen noodzaak om een VVE-school (vroegschoolse educatie) te zijn.