Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze pagina beschrijft het schoolondersteuningsprofiel van Kindcentrum De Bundertjes.
Deze beschrijving is het uitgangspunt voor het inrichten van het onderwijs aan leerlingen met specifieke onderwijsbehoeften, het bepalen van de grenzen van de zorg en het voldoen aan de wettelijke bepalingen die bestaan rondom zorgplicht en ‘passend onderwijs’. Het ondersteuningsprofiel helpt verwachtingen af te stemmen tussen ouders en basisschool. Het profiel moet wettelijk minimaal een keer per vier jaar worden vastgesteld en ondertekend.
Het ondersteuningsbeleid op onze basisschool is afgestemd op het strategische beleidsplan van het samenwerkingsverband 30.08. In deze plannen is een aantal beleidsuitgangspunten geformuleerd. Deze uitgangspunten dienen als vertrekpunt voor activiteiten in de komende jaren. Aangezien ontwikkelingen binnen het samenwerkingsverband en ontwikkelingen op basisschoolniveau in het verlengde van elkaar liggen, zijn er gezamenlijke uitgangspunten geformuleerd.