Bron: <b>WMK</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>41</b><br/> Respondenten: <b>37</b><br/>Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br/>Het gemiddelde van de vergelijkingsgroep is vastgesteld op 6 juni 2024.<br/> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635138" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. In de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school en de tevredenheidscijfers van vergelijkbare scholen.
Helaas hebben dit jaar slechts 31 ouders de oudertevredenheidpeiling ingevuld. We hebben een minimaal aantal respondenten nodig voor een minimaal vereiste betrouwbaarheid van dit onderzoek en dat is 47 ouders. Vandaar dat we de resultaten uit deze peiling met gepaste voorzichtigheid moeten publiceren en analyseren.
We zijn tevreden met het oudertevredenheidscijfer met een gemiddelde tevredenheid van een 7,1 en een algemeen rapportcijfer 7,3.Schoolklimaat
Het onderdeel ‘met plezier naar school gaan’ wordt hier het hoogst gescoord met een 7,4. Het onderdeel 'opvoedkundige aanpak' is voor ons een aandachtspunt (6,2). Hierover gaan we verder in gesprek met individuele ouders, maar ook in de ouderklankbordgroep en MR. Het is namelijk belangrijk dat school en thuis zoveel mogelijk afstemming zoeken in verwachting over deze opvoedkundige aanpak, dit is tenslotte een gezamenlijke taak.
Onderwijsproces
Het onderdeel 'passend bij zijn/haar niveau' wordt het hoogst gescoord met een 7,7. Hier zijn we trots op, want we proberen met onze maatwerkaanpak zoveel mogelijk passende individuele begeleiding te geven. Een aantal ouders denkt dat er nog winst te behalen is in het bieden van voldoende uitdaging (6,7). Hier is de school volop mee in beweging met ons verrijkingsaanbod in het Vlotte Geestenprogramma en de extra verrijking die we binnen de groep zelf kunnen geven.Info en communicatie
De informatieverstrekking over de individuele ontwikkeling van de leerling blijft onze aandacht hebben (6,8). We zijn met de ouderklankbordgroep aan de slag om verbeteringen aan te brengen in de leesbaarheid van het leerlingportfolio.