Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/00b49709-bc09-4503-9945-fe4292ce5dd7" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Bij schooltijden en opvang wordt getoond hoe de school de schooldag inricht. Zichtbaar is welk rooster de school hanteert en welke vrije dagen en vakanties er zijn. Daarnaast is te zien of er voor- of naschoolse opvang is georganiseerd en zo ja, hoe en waar dat geregeld is.
In ons onderwijs vinden wij de sociale veiligheid van leerlingen en leerkrachten belangrijk. Wij willen zorgdragen voor de sociale veiligheid van zowel leerlingen als leerkrachten. Het veiligheidsbeleid is gericht op het handhaven van een schoolklimaat, waarin iedereen elkaars integriteit respecteert. We willen agressie, geweld en seksuele intimidatie te voorkomen. Binnen onze school gelden de volgende basisgedragsregels:
• wij accepteren elkaar zoals we zijn, hebben respect voor elkaar;
• wij onthouden ons van elke vorm van agressie, geweld en / of seksuele intimidatie;
• wij pesten niet;
• wij vernielen niets;
• wij tolereren geen wapenbezit (b.v. messen);
• wij tolereren geen vuurwerkbezit;
• voor deze basisgedragsregels geldt dat ze ook van toepassing zijn bij gebruik van digitale vormen van communicatie.Ook zijn er binnen de school, voor de leerlingen, drie vertrouwenspersonen aangesteld: mevr. E.A.J. Molenaar, dhr. D. Rosbergen en dhr. J. Dzn. Van Wingerden. Wanneer kinderen met een probleem zitten waarover ze met hun eigen leerkracht niet kunnen spreken, bestaat de mogelijkheid om het probleem ‘neer te leggen’ bij de vertrouwenspersoon.