Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
De school vindt het belangrijk dat kinderen samenwerken daar waar nodig en zinvol; in de klas , maar ook buiten de klas. Het schoolgebouw met zijn flexibele wanden biedt deze mogelijkheid. Met name de onderbouwgroepen 1 t/m 3 werken nauw samen door activiteiten op elkaar af te stemmen. Groot voordeel is dat leerlingen op een natuurlijke manier doorstromen van kleuterbouw naar groep 3.
De groepenverdeling:
Groep 1 juf Mirjam Hoogendoorn en juf Esmeralda de Raaf (tot 1 februari)
Groep 2 juf Anne Loes Oostendorp
Groep 3 juf Josefien Schoonderwoerd
Groep 4/5 juf Denice van den Heuvel en juf Monique Hoogendoorn
Groep 6/7 juf Linda van den IJssel en juf Monique Hoogendoorn
Groep 7/8 juf Lisanne de Mik en meester Paul Beerens (tot 1 februari)juf Melissa Westerink heeft zwangerschapsverlof en wordt tot 1 februari 2021 vervangen door meester Paul en juf Esmeralda.
intern begeleider en schoolopleider: juf Saskia Nobel
administratief medewerkster: Astrid de Graaf
conciërge: Marjan Kats
Soms blijkt dat een kind speciale zorg of aanvullende ondersteuning nodig heeft. Onze interne begeleider (IB’er) zoekt dan samen met de leraar en de ouders naar manieren om het onderwijs voor dit kind passend te maken. De afspraken die daarna gemaakt worden leggen we vast. Soms geeft een remedial teacher (RT’er) extra hulp aan kinderen. Of we zetten specialisten in van onze eigen GroeiAcademie, het expertisecentrum van De Groeiling. Hier werken gediplomeerde orthopedagogen, onderwijsspecialisten, leerkrachten gespecialiseerd in gedrag en leerlingbegeleiders.