Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635156" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Bij schooltijden en opvang wordt getoond hoe de school de schooldag inricht. Zichtbaar is welk rooster de school hanteert en welke vrije dagen en vakanties er zijn. Daarnaast is te zien of er voor- of naschoolse opvang is georganiseerd en zo ja, hoe en waar dat geregeld is.
Klachten moeten op een goede wijze behandeld worden. Veruit de meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken in de school zullen in eerste instantie besproken worden met de leerkracht. Als dat niet leidt tot een oplossing, kunt u contact opnemen met de directeur of de vertrouwenspersoon binnen school.
Als de klacht na contact met de directie en/of de vertrouwenspersoon van de school niet tot tevredenheid is afgehandeld, kan men een beroep doen op de externe vertrouwenspersonen en de verdere klachtenregeling volgen.
De scholen, die vallen onder het bestuur van de Delta Scholengroep, hebben twee externe vertrouwenspersonen waar u de klacht kunt melden; Mevrouw P. van Hemel 06 46082144 De heer A. van den Broek 06 22467432 Telefonisch zijn zij bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 18.00 uur en 19.00 uur.
Delta is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs, Stichting Onderwijsgeschillen, te bereiken via [email protected], telefoonnummer 030-280959