Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
In de groepen 1 en 2 wordt gedurende de dag projectmatig gewerkt aan de diverse vak- en aandachtsgebieden. Dit is niet in onderwijstijd uit te drukken omdat het ene project andere vakgebieden en aandachtsgebieden bevat dan het andere project. Daarnaast wordt gewerkt met de meervoudige intelligenties die daardoor heen lopen. Het geheel van aanbod wordt gelegd naast de doelen die vereist zijn en daar voldoet het onderwijs aan.
In de bijlage vindt u het schoolondersteuningsprofiel van OBS de Wildschut. Hierop aansluitend en aanvullend is het jaarlijkse ondersteuningsplan toegevoegd. Dit (voormalig) zorgplan beschrijft visie, achtergrond en beleidsmatige uitvoering van de zorg op OBS De Wildschut.
Het schoolondersteuningsprofiel zal jaarlijks opnieuw worden geactualiseerd in afstemming met het Regionaal Samenwerkingsverband Breda.