Bron: <b>Qfeedback (B&T Organisatieadvies)</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>33</b><br/> Respondenten: <b>33</b><br/>Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br/>Het gemiddelde van de vergelijkingsgroep is vastgesteld op 22 juni 2023.<br/> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635138" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. In de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school en de tevredenheidscijfers van vergelijkbare scholen.
tevredenheidsonderzoek ouders:
In 2022 is er in het kader van kwaliteitsonderzoek een tevredenheidsonderzoek uitgezet onder de ouders. De resultaten van een onderzoek zijn vooral bruikbaar als er door voldoende mensen vragen lijsten zijn ingevuld. Wat ‘voldoende’ is, hangt af van de omvang van de doelgroep. Bij een kleine doelgroep is een hoger responspercentage nodig om de resultaten als geldig (representatief) voor de mening van de hele doelgroep te beschouwen dan bij grote doelgroepen. Volgens een set vuistregels is dit onderzoek voor ouders niet representatief, voor leerlingen en medewerkers volledig representatief (zie bijlage).