Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635156" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.
Bij schooltijden en opvang wordt getoond hoe de school de schooldag inricht. Zichtbaar is welk rooster de school hanteert en welke vrije dagen en vakanties er zijn. Daarnaast is te zien of er voor- of naschoolse opvang is georganiseerd en zo ja, hoe en waar dat geregeld is.
Klachtenregeling
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Ook bij ons kunnen klachten voorkomen. We gaan ervan uit dat de ‘lichtere’ klachten zoveel mogelijk binnen de muren opgelost worden via de leerkracht, pedagogisch medewerker of de directie. Voor klachten waar geen oplossing voor wordt gevonden hebben wij een klachtenregeling opgesteld, die op het kindcentrum ter inzage ligt. Indien de klacht, gelet op de aard van de klacht, niet met iemand op het kindcentrum afgehandeld kan worden, of als de aandeling niet naar tevredenheid heeft plaatsgevonden, kan een beroep gedaan worden op de eigen klachtencommissie van CKC Drenthe. Klachtencommissie CKC Drenthe, t.a.v. De voorzitter, Postbus 167 9400 AD Assen, [email protected] Naast de eigen klachtencommissie zijn er de volgende commissies: 1. De Commissie van beroep funderend onderwijs voor behandeling van klachten van werknemers tegen besluiten van hun werkgevers. 2. De Landelijke commissie voor geschillen WMS voor behandeling van medezeggenschapgeschillen. 3. De Geschillencommissie passend onderwijs voor behandeling van geschillen betreffende het passend onderwijs. Meer informatie is te vinden op www.onderwijsgeschillen.nl