Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Op dit moment zit de school op 2 tijdelijke locaties. Vanaf schooljaar 2024-2025 betrekken wij een nieuwe gebouw, waardoor er meer extra faciliteiten ter beschikking zijn.
Vanuit onze visie stemmen wij ons onderwijs steeds af op de onderwijsbehoeften van de kinderen. Dit doen we op een gestructureerde en cyclische manier. Deze manier van werken is gebaseerd op afspraken binnen onderwijsstichting Movare en het Samenwerkingsverband. We werken aan de hand van ‘Vijf niveaus van zorg’.
Om te kunnen afstemmen op de onderwijsbehoeften van kinderen, werken we volgens het model van handelingsgericht werken (HGW). Door handelingsgericht te werken verbeteren we de kwaliteit van ons onderwijs en de begeleiding van alle leerlingen. Als we handelingsgericht werken denken we in termen van onderwijsbehoeften.
Bij inschrijving van een kind met speciale onderwijsbehoeften zal met nadruk gesproken worden over de onderwijsbehoeften van het kind. Daarnaast zal de school bekijken in hoeverre zij in staat is om, vanuit haar visie, tegemoet te komen aan deze behoeften.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
N.v.t.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.