Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
We werken op de Anne de Vriesschool met 7 groepen. Het betreft twee combinatieklassen groep 1 en 2 en een combinatieklas groep 6/7. De andere groepen zijn niet gecombineerd. De groepen bestaan gemiddeld uit een aantal van 22 kinderen.
Tijdens speel- en werklessen worden diverse activiteiten aangeboden die de taal-, reken-, motorische- en sociaal-emotionele ontwikkeling bevorderen. Deze activiteiten worden in de verschillende hoeken aangeboden. Ook maken we gebruik van het ontwikkelingsmateriaal van Onderbouwd. De kinderen maken hierbij per dag zelf keuzes welke activiteiten ze willen doen. Daarnaast zijn er wekelijks verplichte opdrachten, waarmee de kinderen op een eigen gekozen dag aan de slag gaan.
De Anne de Vriesschool biedt vanuit de gedachte, dat we elke dag van en met elkaar kunnen leren, onderwijs aan een brede groep leerlingen.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Vanuit onze deskundigheid volgen we iedere leerling nauwlettend in zijn of haar ontwikkeling. We sturen bij, dagen uit en coachen op het juiste moment. Door de ontwikkeling te monitoren, krijgen we een goed beeld van de leer- en instructiebehoeften van een kind. Samen hebben we oog voor de belemmerende en stimulerende factoren. Wat helpt bij de ontwikkeling en wat kan juist remmend werken? Talenten worden in beeld gebracht en zijn er om op in te spelen. We stellen samen de speerpunten voor onze gemiddelde en bovengemiddelde leerlingen vast. Waar leggen we accenten? Waar bieden we extra ondersteuning en welke?
KOM maakt gebruik van ruimtes binnen onze school. Wij werken intensief met elkaar samen.