Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
In principe bieden wij ieder kind ondersteuning. Er zijn geen kinderen die van tevoren worden uitgesloten als leerling van onze school. Wij geven geen beeld van welke leerling wel of niet toelaatbaar zou zijn op onze school. De school kijkt altijd per individueel kind of de school de begeleiding kan bieden die het kind nodig heeft en waarop hij/zij recht heeft. Het belangrijkste hierbij is het welzijn van het kind. Wanneer zou blijken dat de school het kind niet de juiste begeleiding kan bieden, wordt samen met de ouders gezocht naar een passende plek waar het kind wel tot zijn recht zou kunnen komen.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.