Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Door vooraf goed na te denken over de schoolorganisatie, de instructie, de begeleiding en de feedback lukt het ons als team onze leerlingen een goede schooldag te bieden. We werken als team samen waardoor er dagelijks tijd beschikbaar is voor pre teaching, remediëring, talentgesprekken en het bedienen van onze leerlingen met een groot ontwikkelingspotentieel. Dit doen we projectmatig.
We bieden een beredeneerd aanbod. Onder het ontwikkelingsgericht werken valt ook het voorbereidend taal, lezen en rekenen. Maar ook de wereldoriëntatie, Engels en de kunstzinnige vakken. Alles wordt aangeboden binnen een thema waarbij onze leerlingen een uitdaging in leren aangaan en begeleid mogen ontdekken.
Onder Nederlandse taal en spelling behoren ook de lessen begrijpend lezen, technisch lezen en schrijven.
Onder wereldoriëntatie behoren de lessen Engels, verkeer en het geïntegreerde zaakvakonderwijs.
Onder het kunst- en cultuur onderwijs behoren ook de lessen met betrekking tot de burgerschapsvorming en de digitale geletterdheid.
Naast de poster is een uitgebreide versie van het SOP op te vragen bij de directie van de school.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Onze ambitie is het bieden van talentvol onderwijs vanuit hoofd, hart en handen waarbij ieder kind uniek geschapen is door Gods hand. Binnen onze huidige mogelijkheden kunnen we veel kinderen met uiteenlopende ondersteuningsvragen bedienen. Het is echter maatwerk. We willen graag recht doen aan ieder kind en werken zorgvuldig. Een afwijzing kan dan ook tot de mogelijkheden behoren als de ondersteuningsbehoefte op dat moment niet passend is.
De leerkrachten van de onderbouwgroepen zijn VVE geschoold.