Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbaar leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635168" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
In de onderbouw wordt gewerkt met Onderbouwd, waarin veel aandacht is voor taal, rekenen en motoriek.
De kleuters hebben minder onderwijstijd: zij zijn op de vrijdag om 12.00 uur vrij. Dit compenseren wij in de bovenbouw.
In de onderbouw leren we momenteel stimulerend signaleren, zodat we leerlingen met een ontwikkelvoorsprong vlot (h)erkennen en ook een ononderbroken ontwikkeling kunnen bieden, net als hun leeftijdgenootjes.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.