Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
In de groepen 1-2 en 3-4 werken we in basisgroepen. In de groepen 4 t/m 8 werken we in niveaugroepen voor de vakken taal, lezen en rekenen op de ochtend. 's Middags werken we in basisgroepen ingedeeld op basis van leeftijd.
Zie kwartierenrooster in de schoolgids.
Zie kwartierenrooster in de schoolgids.
Wij bieden onderwijs aan leerlingen die de Nederlandse taal onvoldoende beheersen om aan het reguliere onderwijs deel te nemen. Dit zijn kinderen die op het AZC wonen en in de asielprocedure zitten. En kinderen die statushouder zijn en in de regio wonen. Voor de tweede groep werken we met een integratiebeleid. Deze kinderen gaan stapsgewijs naar de school in de omliggende woonomgeving. Zij starten in eerste instantie 5 dagen bij ons op school.Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Wij oriënteren ons op het gebruik van Schoolkr8. Dit is een leerlingvolgsysteem speciaal voor nieuwkomers. Naast het gebruik van dit instrument willen we een betere analyse maken van de resultaten van de leerlingen.
Ons aanbod voor jonge kinderen is gericht op het aanleren van de Nederlandse taal.