Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Onze school telt 16 groepen. Elke groep heeft één of twee groepsleerkrachten. Daarnaast werken er op de school drie onderwijsassistenten, een remedial teacher, een vakleerkracht bewegingsonderwijs, een vakleerkracht muziekonderwijs, twee intern begeleiders, een schoolassistent, twee administratief medewerksters, twee ontwikkelingscoördinatoren en een directeur.
De kleuters volgen taal- en rekenonderwijs gedurende de hele dag. Het werken in de hoeken, het spelen van spellen, het knutselen en tekenen, alles is gericht op ondersteuning van het aanvankelijk leren rekenen en lezen.
Meer informatie over het onderwijs in de kleutergroepen is te vinden in de schoolgids op www.schoolvest.nl.
Op onze school proberen we alle leerlingen zo goed mogelijk te begeleiden bij hun eigen specifieke onderwijsbehoefte en dus ook op maat ondersteuning te bieden. Wat wij hierin kunnen betekenen voor leerlingen met een specifieke onderwijsondersteuningsbehoefte, kunt u lezen in ons ondersteuningsprofiel.
Op onze school werken twee intern begeleiders die er elk 6 dagdelen zijn. Daarnaast werken we met onderwijsassistenten in de ondersteuning en is er een RT geschoolde LK aanwezig.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.