<a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635168" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Groepsverdeling:
De hele week werken we met de volgende groepssamenstelling:
groep 1/2a
groep 1/2b
groep 3/4
groep 5/6
groep 7/8
Het team bestaat uit:
A. Bosscha [email protected] Directeur
C. Fopma [email protected] Waarnemend directeur, taalcoördinator, leerkracht groep 7/8
M. Borrel [email protected] Intern begeleider, ICT-coördinator leerkracht groep 7/8
H.van der Tempel [email protected] leescoördinator, leerkracht groep 1/2a
M. Bakker [email protected] Kanjercoördinator leerkracht groep 1/2a
H. Jonkers [email protected] leerkracht groep 1/2b
M. Veeneman [email protected] Rekencoördinator, leerkracht groep 3/4
T. Zantinge [email protected] leerkracht groep 3/4
E. Bakker [email protected] Hoogbegaafdheidsspecialist, Rekencoördinator, leerkracht Plusklas, leerkracht groep 5/6
H. Vos [email protected] leerkracht groep 5/6
A. Heinen [email protected] Onderwijsassistent
F. Middelveld Conciërge
Onderwijstijd 2021-2022:
- beschikbare uren 1305
- vakanties/studiedagen: 345
- beschikbare onderwijstijd: 960
Deze onderwijstijd wordt voor de verschillende vakken ingezet volgens de wettelijke richtlijnen.
Het betreft hier alle groepen, dus 1 t/m 8.
Onderwijstijd 2021-2022:
- beschikbare uren 1305
- vakanties/studiedagen: 345
- beschikbare onderwijstijd: 960
Deze onderwijstijd wordt voor de verschillende vakken ingezet volgens de wettelijke richtlijnen.Het betreft hier alle groepen, dus 1 t/m 8.
De leerlingen en de ondersteuning worden verdeeld over vijf categorieën.
1. Leerlingen met een onderwijsvraag, ze worden binnen de basisondersteuning begeleid.
2. Leerlingen met een onderwijsvraag voor extra aandacht, ze zijn besproken in het ondersteuningsteam zo mogelijk extern gediagnosticeerd. Ze worden binnen de basisondersteuning plus begeleid.
3. Leerlingen met een speciale onderwijsvraag en eventuele zorgvraag, ze hebben meer gespecialiseerd onderwijs en eventueel zorgbegeleiding nodig. Dit wordt dan in een ontwikkelingsperspectief uitgewerkt. Ze worden binnen de extra ondersteuning intern en mogelijk extern extra begeleid.
4. Leerlingen met een zeer speciale onderwijs en eventuele zorgvraag, ze hebben intensief gespecialiseerd onderwijs en eventueel zorgbegeleiding nodig. Dit wordt ook uitgewerkt in een ontwikkelingsperspectief. Ze worden binnen de extra ondersteuning plus intern en mogelijk extern extra begeleid.
5. Leerlingen met een onderwijsvraag voor extra uitdaging, ze zijn besproken tijdens de groepsbespreking en er wordt gekeken of ze voldoen aan de criteria voor Levelwerk en de plusklas.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.