Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
instroomgroep : vacature
Groep 1 : Leyla Kondu
Groep 2 : Sandy Venmans
Groep 3 : Züleyha Baldik
Groep 4 : Sebiha Suzen en Demet Sari
Groep 5a : Marcella Droppers
Groep 5b : Tugce Kaya
Groep 6 : Anjella Dekker en Hanneke Westervoorde (na herfstvakantie Nassira Mouhouti)
Groep 7a : Dmitri Hogenkamp
Groep 7b : Betül Capaz
Groep 8 : Lotte Kaya en Nassira Mouhouty
Directeur : Gencay Alici
Waarnemend directeur : Leonie Kreeftenberg
Godsdienst-/Koranleerkracht : Abdulsamed Dinlenmez
Onderwijsassistenten : Sebiyle Aydemir, Damla Kok, Evelyn Hofs en Linda Wanrooij
Remedial Teacher : Hanneke Westervoorde en Evelyn Hofs
Intern begeleider : Mariska Wonink: groep 1 t/m 3
Intern begeleider : Aafje Meerbeek: groep 4 t/m 8
Conciërge : Fikret Ege
Adm. Medewerker : Cécilia Waas
We besteden veel tijd aan de Nederlandse taal. Begrijpend lezen, woordenschat en spelling zijn hier belangrijke onderdelen van taal. Daarnaast worden er godsdienstlessen geven door de godsdienstleerkracht, deze lessen worden ook in het Nederlands verzorgd.
U vindt hier informatie over de schoolondersteuningsprofielen (SOP) van de scholen aangesloten bij Sine Limite. Dit is het samenwerkingsverband Passend onderwijs waarbij alle scholen in de gemeente Deventer zijn aangesloten. Voor het schooljaar 2018-2019 geldt dat het SOP van 2106-2017 van toepassing blijft.
Wat is het SOP?
In het SOP staat beschreven welke ondersteuning een school te bieden heeft.Waar is de school goed in en op welke onderdelen is de school in ontwikkeling? Over welke deskundigen beschikt de school? Welke ondersteuningsoverleggen vinden op school plaats? Op deze vragen geeft het SOP antwoord.
Wat is basisondersteuning?
Dit is de kwaliteit die op iedere school aanwezig dient te zijn. Iedere leerkracht behoort over bepaalde pedagogische en didactische vaardigheden te beschikken, en heeft de ontwikkeling en onderwijsbehoefte van elk kind in kaart. Met de basisondersteuning zetten de scholen in op preventie. Signaleren en tijdig interventies inzetten gebeurt binnen de basisondersteuning.