Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Naast bovenstaande vakleerkrachten hebben wij door de verlengde leertijd ook leerkrachten die techniek, drama en dans geven.
bij de kleutergroepen werken we middels de methode Speelplezier. Deze methode stimuleert spelend leren! in onze ogen de beste manier om tot leren te komen.
Naast de reguliere vakken staan talentontwikkeling en mensvorming centraal. We zijn een school met verlengde leertijd.
De Triangel beschikt over een deskundig en gemotiveerd leerkrachtenteam. Bovendien Kunnen we de leerlingen extra begeleiding bieden wanneer dit nodig is. Ons pakket extra begeleiding bestaat uit: remedial teaching, motorische remedial teaching, creatieve therapie, schoolmaatschappelijk werk en logopedie. Binnen de klas is er ook extra begeleiding; ongeveer 1,5 dag per week is er voor iedere groep de beschikking over een ervaren zorgleerkracht. Hierdoor kunnen wij nog beter inspelen op de verschillen tussen leerlingen. Binnen een klas kan het zijn dat leerlingen werken aan verschillende opdrachten. De leerkrachten zorgen voor maatwerk binnen de groep. De leerkracht kijkt hiervoor naar de kwaliteiten en de ontwikkelpunten van leerlingen. Hiermee wordt de leerling uitgedaagd tot leren.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.