Bron: <b>Vensters</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>233</b><br/> Respondenten: <b>223</b><br/>Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br/>Het gemiddelde van de vergelijkingsgroep is vastgesteld op 6 juni 2024.<br/> <a href="https://achtergrondinformatie.vensters.nl/p/VenstersPO/6192449487635138" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. In de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school en de tevredenheidscijfers van vergelijkbare scholen.
Deze vragenlijst is door 199 ouders ingevuld. Alle 815 ouders hebben de enquête via de mail ontvangen. Dit maakt een respons van 24,4%. Met een 8,2 als eindscore kunnen we ook hier erg tevreden zijn.
De resultaten van het tevredenheidsonderzoek zijn besproken binnen de MR. De scores stemmen tot tevredenheid, een mooi rapport met hoge scores. Er is met name een verbetering zichtbaar op het gebied van communicatie. Hier zijn het afgelopen jaar een aantal interventies op ingezet. We zijn blij dat we hier de effecten van terugzien in dit tevredenheidsonderzoek. Net als vorig schooljaar viel op dat er een lage respons was. Op advies van de MR zijn de inlogcodes dit jaar digitaal verstrekt, maar dat heeft helaas niet geleid tot een hogere respons. In de MR is besproken dat de vragenlijst waarschijnlijk niet door beide ouders wordt ingevuld, maar dat wel beide ouders de lijst hebben ontvangen en dus worden meegenomen in het berekenen van de respons. Het is goed om na te denken hoe we dit een volgende keer willen aanpakken en wie we dan willen aanschrijven. Dit punt wordt meegenomen door het MT.