Bron: <b>Vensters</b><br/> Aantal leerlingen (op 1 okt.): <b>25</b><br/> Respondenten: <b>26</b><br/>Vergelijkbare scholen: <b>alle basisscholen</b><br/>Het gemiddelde van de vergelijkingsgroep is vastgesteld op 22 juni 2023.<br/> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/bf19eef2-eece-4ab9-8d11-1292a12e35de" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Deze grafiek toont de tevredenheidscijfers van de afgelopen drie jaar. In de grafiek staan de gemiddelde tevredenheidscijfers voor deze school en de tevredenheidscijfers van vergelijkbare scholen.
Ouders zijn in 2013-2014 via WMKPO ge-enquêteerd.
Op de punten sfeer en onderwijsinhoud scoort de school gemiddeld genomen een voldoende. Op het gebied van communicatie valt winst te behalen.
Vanwege de magere voldoende voor de contacten met medewerkers, zullen wij tijdens de informatieavond van begin september 2014 met ouders in overleg gaan over inhoud, mogelijkheden en wederzijdse verwachtingen.
De kinderen van groep 5-8 hebben ook een enquête ingevuld in WMKPO. Zij zijn gemiddeld iets minder dan gemiddeld tevreden over wat zij leren op school.
Na enkele jaren veel aandacht te hebben besteed aan actuele instructies op het gebied van rekenen en lezen én het opstellen van groepsplannen, waarmee we steeds beter aansluiten bij de onderwijsbehoeften van de kinderen, is het nu tijd voor aandacht voor de brede ontwikkeling. Vanzelfsprekend houden we de actuele didactiek vast. We zullen echter in het kader van Dalton een brede ontwikkeling (lees: evenwicht tussen persoonlijke ontwikkeling en leeropbrengsten) van de kinderen nastreven.