Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Wij geloven in goed spel!
We kunnen onze jongste leerlingen heel veel leren, middels spel en materialen. Natuurlijk zorgen we voor een geleidelijke overgang naar groep 3, maar we vinden wel dat kinderen aan 'werken op het platte vlak' toe moeten zijn.
Natuurlijk voldoen we aan alle eisen, maar we vinden ook waar mogelijk de ruimte. De ruimte om de ene groep, of het groepje kinderen, of het individuele kind af te laten wijken van het standaardprogramma. Daardoor kan er bijvoorbeeld meer tijd aan spelling worden gegeven als dit nodig is. De tijd halen we dan bijvoorbeeld weg bij rekenen, omdat de leerlingen daar beter bij scoren.
Dit wordt steeds bekeken en war nodig bijgesteld.
We denken graag in kansen.
Denkt u dat uw kind speciale aandacht nodig heeft? Kom dit dan bespreken met ons.
We zullen eerlijk onze mogelijkheden en beperkingen aangeven.
Middels onze interne peutergroep, hebben we ruimte om goede voorschoolse educatie aan te bieden aan de peuters die dat nodig hebben.