Welke doelen staan in het schoolplan?
In 2027 hebben alle medewerkers binnen ons kindcentrum de taak, verantwoordelijkheid en bevoegdheid om in één kindvolgsysteem notities te maken van onze kinderen ten aanzien van de ontwikkeling en eventuele incidenten.
In juni 2026 is er vastgelegd op welke manier we de 21e eeuwse vaardigheden een plek geven binnen het aanbod van ons kindcentrum.
Aan het eind van het schooljaar 2023-2024 hebben we een methode gekozen voor sociaal emotioneel leren, die bruikbaar is voor alle medewerkers binnen ons kindcentrum.
Vanaf januari 2024 wordt structureel overleg ingepland waarbij leerkrachten en pedagogisch medewerkers samen in overleg gaan over de sociaal emotionele ontwikkeling van onze kinderen.
In januari 2024 is een inwerkplan/stappenplan/protocollenboek op SharePoint te vinden waaruit voor alle (nieuwe) medewerkers blijkt hoe we werken op ‘De Gouden Griffel’.
In 2023-2024 is er begeleiding en coaching volgens het inwerkplan, zo lang als nodig maar in ieder geval de eerste twee jaar, voor medewerkers die op ‘De Gouden Griffel’ starten. Deze begeleiding wordt geëvalueerd door de coach/ het maatje en de betreffende (nieuwe) collega. In juni 2024 zorgt directie voor een cyclische opvolging van dit plan.
We hebben een stabiel team waarbij we de nadruk leggen op het aantrekken, opleiden, boeien en binden van gekwalificeerde medewerkers voor ons kindcentrum zodat alle units en stamgroepen bemand zijn.
Eind schooljaar 2023-2024 hebben alle medewerkers kennis van het PDCA model en herkent iedereen de stappen.
Aan het eind van schooljaar 2024-2025 alles wat we doen werken we in een cyclus van plannen, uitvoeren, evalueren, bijstellen en opnieuw plannen, zodat de effectiviteit en kwaliteit verbetert van alle activiteiten binnen ons kindcentrum.