Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Groepen 1 en 2 zijn combinatiegroepen.
ARRANGEMENTEN PASSEND ONDERWIJS: · 5.1 De school is in staat om een voorspelbare en gestructureerde leeromgeving te bieden.(tbv. Autisme-spectrumstoornissen/ADD/ADHD). · 5.2 De school is in staat om aangepast en uitdagend onderwijs te bieden voor leerlingen met een eigen leerlijn die naar verwachting 1F niet halen. (tbv. Kinderen met een beperkte begaafdheid of vertraagde leerontwikkeling. · 5.3 De school is in staat om een uitdagende, verrijkende, verdiepende en verbrede leeromgeving te creëren.(bv. tbv. Hoogbegaafde kinderen) · 5.4 De school is in staat om een taalrijke leeromgeving te bieden waarbij het ontwikkelen van taalvaardigheden plaatsvindt in een communicatief ingestelde omgeving met veel interactie tussen spreker en ontvanger.(tbv. Kinderen met spraaktaal problemen, ass, dyslexie) · 5.5 De school is in staat om op een oplossingsgerichte wijze verschillende gedragsinterventietechnieken toe te passen.(bv. tbv. Leerlingen met oppositioneel gedrag, adhd, ass) · 5.6. De school is in staat om leerlingen met een vertraagde/stagnerende leesontwikkeling tot een adequaat leesontwikkelingsniveau te brengen. · 5.7. De school is in staat om het rekenen en wiskunde diagnosticerend te onderwijzen.(tbv. Kinderen met een vertraagde ontwikkeling op het vakgebied rekenen en wiskunde)