Basisschool Anton van Duinkerken

Smitsstraat 29 4623 XP Bergen op Zoom

  • Schoolfoto van Basisschool Anton van Duinkerken
  • Schoolfoto van Basisschool Anton van Duinkerken

Het team

Alle personeelsleden van de school vormen samen het team. Zowel de leerkrachten voor de klas, als het niet onderwijzend personeel. Vaak zijn er op een school specialisten aanwezig die extra ondersteuning bieden aan leerlingen die dit nodig hebben. Elke school kent daarin een eigen aanpak. Hoe het team is samengesteld en hoe de school bijvoorbeeld vervanging regelt? Dat kan alleen de school je vertellen.

Vakleerkrachten op deze school

Hoe wordt vervanging geregeld?

Op de locatie hebben we een vervangingsprotocol wat halfjaarlijks tegen het licht wordt gehouden. 

Directie van de school

Medewerkers op deze school (instellingsniveau)

Hoe is de verdeling mannen en vrouwen?

Bron

Wat is de leeftijd van de teamleden?

Bron

Hoe zijn de teamleden verdeeld over de verschillende functiegroepen?

Bron

Hoe zijn de leerlingen gegroepeerd?

Toelichting van de school

Groepen 1 en 2 zijn combinatiegroepen.

Klasindeling

  • Leerstofjaarklassen
  • Combinatiegroepen

Hoe wordt de tijd op school besteed?

Leerjaar 3 t/m 8

Bron

Extra mogelijkheden op deze school

Extra ondersteuning van de leerlingen

Toelichting van de school

ARRANGEMENTEN PASSEND ONDERWIJS:                                                                                                                                                 ·         5.1 De school is in staat om een voorspelbare en gestructureerde leeromgeving te bieden.(tbv. Autisme-spectrumstoornissen/ADD/ADHD).                                                                                                                                                              ·         5.2 De school is in staat om aangepast en uitdagend onderwijs te bieden voor leerlingen met een eigen leerlijn die naar verwachting 1F niet halen.           (tbv. Kinderen met een beperkte begaafdheid of vertraagde leerontwikkeling.                                                                   ·         5.3 De school is in staat om een uitdagende, verrijkende, verdiepende en verbrede leeromgeving te creëren.(bv. tbv. Hoogbegaafde kinderen)                                                                                                                                                                                                    ·         5.4 De school is in staat om een taalrijke leeromgeving te bieden waarbij het ontwikkelen van taalvaardigheden plaatsvindt in een communicatief ingestelde omgeving met veel interactie tussen spreker en ontvanger.(tbv. Kinderen met spraaktaal problemen, ass, dyslexie)   ·         5.5 De school is in staat om op een oplossingsgerichte wijze verschillende gedragsinterventietechnieken toe te passen.(bv. tbv. Leerlingen met oppositioneel gedrag, adhd, ass)                                                                                                                                                            ·         5.6. De school is in staat om leerlingen met een vertraagde/stagnerende leesontwikkeling tot een adequaat leesontwikkelingsniveau te brengen.                                                                                                                                                                                                  ·         5.7. De school is in staat om het rekenen en wiskunde diagnosticerend te onderwijzen.(tbv. Kinderen met een vertraagde ontwikkeling op het vakgebied rekenen en wiskunde)

Welke specialisten ondersteunen op deze school?

Terug naar boven