Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Zoals blijkt uit het schoolondersteuningprofiel hebben we op school een aanpak voor:
-Begaafde leerlingen
-Leerlingen met dyslexie en dyscalculie
-Leerlingen met een milde vorm van autisme.
Op school hebben we ervaring met:
-Leerlingen met het syndroom van Down.
-Leerlingen met allergieën en astma.
Op school hebben we sinds schooljaar 2015-2016 een traplift. Dit heeft de toegankelijkheid van ons gebouw vergroot.
Op onze school kunnen kinderen die sociaal- emotioneel vastlopen kortdurend ondersteund worden door een kindercoach.
Op school hanteren we een grens in wat mogelijk is binnen een groep.
Hierbij kijken we naar:
-groei bij de leerling t.o.v. zichzelf.
-het welbevinden van de leerling.
-evt. disbalans in de groep. Dit heeft effect op de leerling en de leerkracht.