Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
De urentabel van de onderwijstijd is een richtlijn. Wij willen de leertijd effectief besteden, omdat deze een belangrijke factor is voor het leren van onze leerlingen. We proberen daarom verlies van leertijd te voorkomen. Zo ligt in groep 3 de nadruk vooral op het leren lezen, welke een basis is voor het zelfstandig aan de slag kunnen gaan. De meeste leertijd wordt ingezet voor taal- en leesonderwijs. Thematisch werken is een belangrijke manier van verwerken. Waar mogelijk combineren we verschillende vakgebieden zodat voor kinderen de samenhang duidelijk wordt en we meer projectmatig kunnen werken.
Burgerschap is gecombineerd met levensbeschouwing.