Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
O.b.v. onze identiteit krijgen onze leerlingen ook Dharma en yoga lessen.
In ons naschools aanbod krijgen kinderen les in wetenschap en techniek, creativiteit, yoga, gezonde voeding en ICT.
In de groepen 1 en 2 wordt alles spelenderwijs aangeboden, zodat kinderen (samen) "spelend leren"
Uiteraard verzorgen wij intensief tijd aan de basisvaardigheden, maar ook aan activiteiten o.b.v. onze identiteit en de maatschappij van de toekomst.
Wij hebben een sterke zorgstructuur en werken intensief samen met onze partners. Wij zijn sterk in het analyseren van datgene wat een kind nodig heeft. Ons gebouw en expertise sluit minder goed aan bij kinderen met een lichamelijke beperking.
"Wij maken van verscheidenheid een eenheid op de SLS".
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.