Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Het onderwijs kan op verschillende manieren georganiseerd worden. De school kiest zelf hoe leerlingen worden gegroepeerd en wat de invulling is van de beschikbare onderwijstijd. Soms zijn er op de school extra middelen die helpen bij het organiseren van het onderwijs.
Doelgroepen waar wij onderwijs aan kunnen bieden zijn als volgt:
- cognitief talentvolle kinderen;
- nieuwkomersleerlingen;
- kinderen die Nederlands als tweede taal hebben;
- kinderen die een achterstand hebben op het taal- en leesonderwijs;
- kinderen die een achterstand kunnen hebben op het vlak van rekenen;
- kinderen met dyslexie;
- kinderen met dyscalculie.
Toekomstig aanbod aan extra ondersteuning
Toekomstig aanbod:
- vakspecialist rekenen.
- specialist jonge kind.
Het is mogelijk dat de school extra aanbod organiseert voor het jonge kind. Die extra aandacht is bijvoorbeeld beschikbaar in samenwerking met de peuterspeelzaal, het kinderdagverblijf of in de groepen 1 en 2 van de basisschool. Het doel is om te zorgen voor een goede start op de basisschool.