Bron: <b>DUO</b><br />Vergelijkbare instellingen: <b>alle instellingen in het basisonderwijs met een vergelijkbare schoolweging en leerlingenaantal</b><br /> <a href="https://encyclopedie.vensters.nl/indicator_po/3418f8d2-188d-490e-88d6-436f8aba8b8a" class="button button-link" target="_blank"><i class="fas fa-external-link-square-alt"></i> Achtergrondinformatie</a>">Bron
Wij werken in stamgroepen (op leeftijd), en stemmen ons onderwijs af op verschillen.
Dat betekent dat niet alle kinderen altijd hetzelfde doen, dat ze niet allemaal evenveel en even lang instructie krijgen, en niet allemaal evenveel oefenen.
De belangrijkste ontwikkelingsgebieden voor de jongste kinderen zijn de taal- en rekenontwikkeling, motorische ontwikkeling, creatieve en muzikale vorming en de sociaal-emotionele ontwikkeling. Het leren gebeurt aan de hand van een thema dat aansluit bij de belevingswereld van de kinderen. Daarbij komen tijdens de activiteiten alle leerdoelen aan bod en wordt op speelse wijze de leerstof aangeboden.