OBS de Spelelier

Dr.De Brouwerlaan 74 5283 EE Boxtel

Schoolfoto van OBS de Spelelier

In het kort

Toelichting van de school

Hartelijk welkom bij Openbare Basisschool de Spelelier! De Spelelier is de enige openbare basisschool in Boxtel en is gehuisvest in Brede School de Wilgenbroek. 

Het bestuur van de school
De school is aangesloten bij stichting Stroomm, Stichting Regionaal Openbaar Onderwijs Maas en Meierij. Een professionele onderwijsorganisatie die ondernemen aanmoedigt en gelooft in eigenzinnig, openbaar onderwijs. Onder dit bestuur vallen vijftien openbare scholen binnen de gemeente Boxtel, Haaren, Sint-Michielsgestel, Vught, Maasdriel en Zaltbommel. De dagelijkse leiding is in handen van de voorzitter van het College van Bestuur, dhr. Robert-Jan Koevoets. Meer informatie is te vinden op de website www.stroomm.nl

De kracht van samenwerking:
Ouders zijn onze belangrijkste partner. We zijn in verbinding met elkaar gelijkwaardig, ieder vanuit de eigen rol en taak. Georganiseerd en met regelmaat gaan we met elkaar in gesprek over de ontwikkeling van het kind. Omdat we op onze school graag zien dat kinderen stap voor stap eigenaar worden van hun eigen ontwikkeling, voeren we een deel van de gesprekken ook met kind, ouders en school samen. Ouders worden betrokken bij de schoolontwikkeling en kunnen zich aanmelden bij activiteiten. We maken in de communicatie gebruik van het oudercommunicatiemiddel Parro, een app, die het mogelijk maakt dat we snel met elkaar kunnen communiceren.

In een goede relatie met de ouders zorgen we voor een goed en fijn schoolklimaat voor de kinderen, waarin ze zich optimaal kunnen ontwikkelen. We bieden de kinderen een brede ontwikkeling, behalen uitstekende leerresultaten en zorgen voor een uitgebreid naschools aanbod in samenwerking met onze partners in De Brede School. We zijn vernieuwend en toekomstgericht: we werken voortdurend aan onze (onderwijs)kwaliteit.

We werken intensief samen met het Samenwerkingsverband PO de Meijerij. Samen met de experts van Ondersteuningseenheid Zuid zorgen we ervoor dat kinderen, op maat, de ondersteuning en begeleiding krijgen die ze nodig hebben.

OBS De Spelelier is een Opleidingsschool en erkend leerbedrijf. Dit betekent dat we samen met Fontys Den Bosch, studenten opleiden. Ook werken we samen met PABO De Kempel en het Koning Willem 1 College in Den Bosch. Stagiaires kunnen hun stages lopen op onze school, waarbij ze professioneel begeleid worden door de basisschoolcoach, onze teamleden en opleidingscoördinator van de studie.

Dit SchoolVenster biedt u inzicht in de resultaten van OBS De Spelelier. De gegevens zijn afkomstig van DUO, de Inspectie en de school zelf. Waar nodig vindt u een toelichting bij de cijfers en feiten. Zo biedt dit SchoolVenster u betrouwbare en genuanceerde informatie over de schoolprestaties. Wit u meer informatie dan bent u altijd welkom voor een kennismakingsgesprek!

Missie en visie

Kenmerken van de school

  • Betekenisvol
  • Breinvriendelijk
  • Ieder kind is uniek
  • Talentontwikkeling
  • Onderzoekend/ontdekkend leren

Hoeveel leerlingen zitten op deze school?

Toelichting van de school

Wij zijn met onze school een mooie afspiegeling van de maatschappij. Er zijn kinderen met verschillende geloven en culturen. Wij vormen samen De Spelelier. Door verscheidenheid leren wij van en met elkaar. 



Leren vindt plaats in een positieve leerrijke omgeving vanuit nieuwsgierigheid, vertrouwen, verbinding, ruimte, kaders, beschikbaarheid, uitdaging, ondersteuning en plezier. We leren en werken samen en maken gebruik van elkaars kwaliteiten. Onze school is een veilige plek waar kinderen, ouders en teamleden zich welkom én thuis kunnen voelen. Een plek waar elk kind de juiste prikkel krijgt om te leren en zich te ontwikkelen. De Spelelier besteedt veel aandacht aan waarden en normen. Leerlingen weten wat respect is, hoe ze verantwoordelijkheid nemen en samen bouwen aan een veilige school. Een fijn klimaat met volop aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van een kind is de basis om tot leren te komen. We houden rekening met het niveau en de eigen mogelijkheden van elk kind. Wij geloven dat een kind dan goed tot ontwikkeling kan komen.



Het onderwijs op de Spelelier wordt verzorgd door een enthousiast en gemotiveerd team. Wij werken iedere dag met veel plezier samen, zodat kinderen fijn kunnen spelen, leren en ontwikkelen. Onze school is een lerende organisatie waar de leerkrachten zich blijvend ontwikkelen. Een school in beweging. De leerkrachten typeren zichzelf als begeleider/coach. Zij bieden de leerlingen uitdagingen. Zij geven verantwoordelijkheid. Zij stimuleren de kinderen om zelf een uitweg te vinden en problemen zelfstandig op te lossen. In een moderne samenleving zijn zij uiteindelijk gebaat bij eigen vaardigheden en zelf verworven kennis. Onze organisatie ontwikkelt zich vanuit een professionele leergemeenschap, naar steeds meer zelfsturend. In een professionele cultuur leidt het gedrag van alle betrokkenen naar de doelen van de school en dit gedrag leidt tot een toename van het welbevinden van de persoon zelf en het welbevinden van anderen. In een professionele schoolcultuur wordt iedere vorm van gedrag afgemeten aan de koers van de school. Een deel van de schoolontwikkeling van OBS de Spelelier wordt geleid door kennisteams. De kennisteams stemmen de doelen en ambities voor het schooljaar steeds af met elkaar en met de doorgaande jaarplan ontwikkeling. Er wordt veel waarde gehecht aan de professionele instelling van de werknemers, aan samen leren in leernetwerken en aan een juiste beroepshouding.



Talenten ontplooien, dat is de basis. Tot volle ontplooiing komen. Op onze school geloven we dat ieder kind uniek is en zichzelf kan ontwikkelen vanuit de natuurlijke basisbehoefte relatie, competentie en autonomie. Het onderwijs op De Spelelier sluit zo dicht mogelijk aan bij de ontwikkelbehoeften van elk kind. Het onderwijs krijgt vorm vanuit Positief Onderwijs, is passend inclusief en het geeft ruimte voor persoonsvorming. Vanuit de veiligheid van een vaste jaargroep werkt elk kind aan zijn ontwikkeling. Elk leerjaar kent basisstof voor de basisvaardigheden. We werken vanuit de leerlijnen en de methodes en stellen vast wat het kind nodig heeft. Een basisaanpak, een intensieve aanpak of een gevorderde aanpak. Het onderwijs is betekenisvol, afwisselend en uitdagend, zodat we ons betrokken, ondernemend en nieuwsgierig kunnen ontwikkelen. De Spelelier biedt de kinderen een veelheid aan aanbod, werkvormen en lesmaterialen. Wij laten ons daarin leiden vanuit het onderwijs in de 21e eeuw, de basisvaardigheden, de brede ontwikkeling, burgerschap en digitale geletterdheid. In de ochtend staan de basisvaardigheden centraal, in de middag is er ruimte voor onderzoekend- en ontwerpend leren, de brede ontwikkeling, burgerschap en persoonsvorming.



Vaardigheden op het gebied van taal, rekenen-wiskunde en burgerschap zijn nodig om mee te kunnen doen in onze maatschappij. Goede basisvaardigheden hebben een positief effect op het latere leven van een kind. Op onze school streven we naar goede basisvaardigheden voor ieder kind. Wij werken daarbij met concrete jaarplandoelen, waarbij we ons handelen en de aanpak steeds reflecteren en zo nodig bijstellen. We maken daarbij ook bewuste keuzes. Op de resultaten van het rekenonderwijs, hanteren we een gestructureerde (instructie) aanpak met een direct effect. Ook hebben we automatiseren apart op het rooster gezet.



Burgerschapsonderwijs heeft onze volle aandacht. Leerlingen groeien op in een steeds complexere pluriforme maatschappij. Wij vinden het van groot belang om de leerlingen op een goede manier voor te bereiden. Leerlingen maken ook nu al deel uit van hun omgeving, de samenleving en de wereld. Zij zijn burgers met gedrag en verantwoordelijkheden. Vanuit onze identiteit vinden wij het van belang dat leerlingen op een zelfbewuste manier in het leven staan. Daarom willen we dat de leerlingen respect hebben voor anderen, maar ook naar anderen omzien. Wij willen leerlingen brede kennis over en verantwoordelijkheidsbesef voor hun gezondheid en de samenleving meegeven. Iedereen is gelijkwaardig, we zijn met elkaar verbonden en wij zijn samen verantwoordelijk om problemen op te lossen.



Op het gebied van digitale geletterdheid zijn we volop in ontwikkeling. Het belangrijkste doel van digitale geletterdheid is om leerlingen kritisch en actief te kunnen laten functioneren in een mediarijke wereld. Daarom laten we op onze school de leerlingen al op jonge leeftijd, vanaf groep 1 hiermee kennismaken.

Digitale geletterdheid staat niet apart op het rooster maar wordt geïntegreerd in de vakgebieden. Er zijn op school voldoende leermiddelen aanwezig die deze leerlijn ondersteunen en stimuleren. De speel- en leeromgeving straalt onze visie op digitale geletterdheid uit. Dit zie je o.a. terug doordat er o.a. voldoende devices beschikbaar zijn in de school, waar interactief mee gewerkt wordt. Online veiligheid is een essentieel onderdeel van de leeromgeving van onze school.



Om een goede ontwikkeling te bewerkstelligen zijn de leerkrachten op onze school goed op de hoogte van wat de leerlingen moeten kunnen en kennen op het gebied van digitale geletterdheid. Daarnaast hebben ze weet van de dagelijkse praktijk in de digitale wereld (ook in die van de leerlingen). De leerkracht zal een coachende rol op zich nemen. Er wordt voldoende tijd geïnvesteerd in de kennis en kunde van de leerkrachten.



De ontwikkeling van onze leerlingen wordt op verschillende manieren gevolgd. De leerkracht kan door de dagelijkse omgang een goed beeld krijgen van de ontwikkeling op diverse gebieden.



In de onderbouw worden werkjes mee naar huis gegeven. De leerkrachten maken kopieën die worden bewaard in een portfolio waarmee we de stappen van een kind goed in beeld krijgen.



Vanaf groep 3 worden toetsen afgenomen om te bekijken of de lesstof goed beheerst wordt, ook maken we gebruik van Leerling In Beeld (CITO-toetsen). De uitslagen worden vastgelegd in het leerlingvolgsysteem. De sociaal-emotionele ontwikkeling wordt gevolgd via observaties en gesprekken.



Elk schooljaar bespreken de leerkracht en de intern begeleider op verschillende momenten de groep. Hierbij wordt gekeken naar de vorderingen en ontwikkeling van de kinderen. Aansluitend wordt een groepsplan opgesteld waarin de begeleiding van de hele groep en individuele kinderen wordt beschreven. Soms volgen er besprekingen waarbij wordt gesproken over leerlingen die specifieke aandacht nodig hebben. Hieruit kan een individueel plan ontstaan. Als er acties worden ondernomen, gaat dit altijd in overleg met ouders of verzorgers.



 


Weergave aantal leerlingen

Leerlingen
258
Landelijk gemiddelde
212

Bron

Verdeling naar leerjaar en leeftijd

Verdeling naar leerjaar en leeftijd toont hoe de leerlingen op deze school zijn verdeeld naar leerjaar en naar leeftijd. Ook wordt de verdeling van de leerlingen vergeleken met de verdeling van de leerlingen op een vergelijkbare school.

Weergave Aantal leerlingen, verdeling naar leerjaar en leeftijd

Bron

Schooltijden en opvang

Toelichting van de school

Directie



De directeur van de school is verantwoordelijk voor het geven van leiding aan de professionals binnen de schoolorganisatie. Hierbij ligt het accent op het faciliteren en motiveren van krachten en talenten van onderwijsprofessionals; de mensen die met uw kinderen werken. Naast het leiding geven aan professionals is de directie onder meer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van beleid en structuur, contacten met samenwerkingspartners en de financiën van de school. De directeur werkt nauw samen met de teamleiders (leerkrachten die de bouw aansturen), intern begeleiders en leerkrachten. Zij geven samen met de directie vorm aan de ontwikkeling van het onderwijskundig beleid op De Spelelier.



Managementteam (MT)



Bij ons op school zijn er twee teamleiders. De teamleiders werken nauw samen met de directie om het beleid te vertalen naar acties op de werkvloer. Zij geven ook input aan de directie over het beleid en denken actief mee over de schoolontwikkeling. Zij dragen tevens zorg voor het inwerken van nieuwe collega's en voor het stroomlijnen van afspraken binnen de bouw. 



De teamleiders zijn:




  • Angela van de Kamp- van Geenen

  • Jesse van Well



Intern begeleiders



Naast de groepsleerkrachten is op onze school een intern begeleider verbonden. Een intern begeleider coördineert de leerlingenzorg. De groepsleerkracht volgt uw kind in zijn ontwikkeling en sociale competenties en heeft 3 x per jaar een gesprek met de intern begeleider over de leerlingen die in haar/zijn groep zitten. Worden er eerder ‘problemen’ gesignaleerd die complex van aard zijn, dan schakelt de leerkracht de intern begeleider in om te overleggen over de aanpak. De intern begeleider coacht in elke groep de leerkrachten bij het geven van goed onderwijs aan ieder kind.



De intern begeleiders zijn:




  • Gerdine van Wilgenburg (1 t/m 8)



Stageschool



Jaarlijks geeft de school aan diverse stagiaires ruimte om het vak op onze school te leren. Dit betekent dat we studenten van de PABO en studenten van het Koning Willem 1 college of Summa College een stageplaats bieden.

 



Vervanging van afwezige leerkrachten

De krapte op de arbeidsmarkt is in Nederland in de gehele onderwijssector een groeiend probleem. Daarom hebben we op De Spelelier goed nagedacht vanuit “Anders Organiseren”. In schooljaar 2024-2025 hebben we voor een deel van de week de beschikking over flex-ondersteuners. Flex-ondersteuners zijn leerkrachtondersteuners van ons eigen team, die ingezet worden als er een medewerker een dag vervangen moet worden. De geplande ondersteuning vervalt deze dag. Als er geen vervanging is, sluit de flex-ondersteuner aan in de groepen en bieden zij extra ondersteuning.

Stroomm beschikt over een flexpool. In deze pool zijn medewerkers werkzaam die ingezet kunnen worden op zowel kortdurende als langere vervangingsvraagstukken. Ook doen we soms een beroep op collega’s (binnen het team) om tijdelijk extra te werken. Wanneer uit de verschillende routes geen oplossing voor het vervangingsvraagstuk naar voren komt, zal de directie op zoek gaan naar een passend alternatief. Hiervoor wordt in iedere situatie om maatwerk gevraagd. Dit doen we volgens een aantal uitgangspunten:

- De continuïteit van het onderwijs is belangrijk, evenals de borging van kwalitatief goed onderwijs.

- Wanneer er een stagiaire, leraarondersteuner of andere professional zonder onderwijsbevoegdheid gevraagd wordt om een vervangingsvraagstuk (mede) op te lossen, wordt altijd gezorgd voor supervisie van een leerkracht of leidinggevende.

- Het vervangingsvraagstuk is een schoolprobleem. Het kan dus zijn dat een andere groep dan waar geen leerkracht voor is, hier hinder van ondervindt. 



Indien de hierboven opgesomde mogelijkheden geen aanvaardbare oplossing bieden, resteert er slechts één mogelijkheid: het naar huis sturen van leerlingen. Daarbij gelden de volgende afspraken overeenkomstig de richtlijnen van de inspectie:

• kinderen worden nooit tijdens de schooluren naar huis gestuurd zonder bericht aan de ouders

• bij opeenvolgende dagen worden verschillende groepen naar huis gestuurd om de gemiste lesdagen te spreiden

• de school moet opvang bieden aan kinderen indien zij naar huis gestuurd worden en de ouders niet in de gelegenheid zijn om voor hun kind passende opvang te vinden

• de gemiste uren moeten ingehaald worden als in 8 jaar tijd de kinderen de 7520 uur onderwijstijd niet halen.



Inzet middelen

In schooljaar 2024-2025 starten we met 11 groepen, waarvan 3 kleutergroepen, één groep 2-3, één groep 3, één groep 3-4, één groep 4, 5, 6, 7 en 8. Naast de groepsbezetting zetten we formatie in voor interne begeleiding en groepsondersteuning. Vanuit het geld van de arrangementen bekostigen wij de toekomstige groep voor snelle denkers en de groep voor kinderen die het liefst leren vanuit ervaring.


Veelgestelde vragen

Weergave Schooltijden en opvang

Handige informatie

Waar wonen de leerlingen van deze school?

Bron

Sociale veiligheid op deze school

Toelichting van de school

Sociaal veiligheidsplan:

Wij vinden het belangrijk zorg te dragen voor een veilig leef- en leerklimaat. Veiligheid is een basisvoorwaarde om te leren. Pas dan zijn kinderen in staat zich sociaal en emotioneel goed te ontwikkelen. Wij denken bij veiligheid in de school niet alleen aan onze leerlingen, maar zijn van mening dat alle bij de schoolorganisatie betrokkenen, zich veilig moeten voelen. Dit geldt dus ook voor het team, onderwijsondersteunend personeel en de ouders. We beschrijven in het sociale veiligheidsbeleid de werkwijze(n) en maatregelen, die wij op schoolniveau inzetten om onze gestelde doelen te bereiken. Veel afspraken zijn vastgelegd in zogenaamde protocollen en kwaliteitskaarten, die op school aanwezig zijn. Waar dit van toepassing is, wordt hiernaar verwezen. Ook op bestuursniveau liggen veel afspraken vast omtrent sociale- en fysieke veiligheid, geldend voor alle onder haar bestuur ressorterende scholen.



Jaarlijks wordt, via een digitaal onderzoek van “Vensters”, de beleving van de sociale veiligheid onderzocht in de groepen 6, 7 en 8. Indien daar aanleiding voor is worden uit dit onderzoek aandachtspunten geformuleerd.

In het belang van een aangenaam leef- en werkklimaat besteden wij op onze school aandacht aan het voorkomen van seksuele intimidatie, machtsmisbruik en pesten. De Spelelier hanteert de volgende standpunten:

• Onze school wil een veilige plek zijn voor allen die er werken en leven.

• Seksuele intimidatie, machtsmisbruik en (cyber)pesten horen niet op onze school thuis.

In alle groepen is de ontwikkeling in de persoonsvorming en de ontwikkeling van sociaal- emotionele vaardigheden onderdeel in ons programma. We werken preventief aan een positief leef- en werkklimaat waarbij je mag zijn wie je bent, je het goede sociale gedrag leert toepassen, je goede keuzes leert maken, je leert samenwerken en iedere dag meer leert over jezelf.



Zorgteam basisschool

Soms maakt u of de leerkracht zich zorgen over de ontwikkeling van uw kind. De school heeft niet altijd voldoende mogelijkheden om de situatie van uw kind te verbeteren. Na overleg met u kan de school het zorgteam inschakelen. Het zorgteam bestaat uit professionals, namelijk:

• De intern begeleider; Gerdine van Wilgenburg

• De schoolmaatschappelijk werker vanuit CJG/Wegwijs

• De jeugdverpleegkundige van de GGD

Samen met u bespreken we de situatie rondom uw kind/het gezin. We zoeken samen met u naar oplossingen of geven u advies over de mogelijke hulp/ondersteuning. 



Klachtenregeling:

Op school kunnen problemen ontstaan voor ouders, leerlingen of personeelsleden. Vaak worden zulke problemen gelukkig in onderling overleg opgelost. De eerste stap is dan ook om hierover in gesprek te gaan met de desbetreffende persoon. Bijvoorbeeld met de leerkracht van de groep of met de directeur van de school. We gaan ervan uit dat we de meeste problemen in onderling overleg kunnen oplossen. Bij klachten over ongewenste omgangsvormen op school, zoals: (cyber)pesten, ongewenste intimiteiten, discriminatie, agressie en geweld, kunnen ouders, leerlingen of teamleden een beroep doen op de interne vertrouwenspersonen van De Spelelier: Gerdine van Wilgenburg of Jesse van Well.



Als het niet is gelukt, om het probleem op te lossen, kan men zich in tweede instantie wenden tot het College van Bestuur óf contact opnemen met de externe Vertrouwenspersoon van de GGD Zorg voor Brabant. 



Soms is een meningsverschil van dien aard, dat iemand een klacht hierover wil indienen. Die mogelijkheid is er. Elke Stroommschool werkt met een algemene klachtenregeling, die is opgenomen in het sociale beleidsplan van de eigen school.

Daarnaast is Stroomm aangesloten bij een onafhankelijke stichting: Stichting Onderwijsgeschillen. Deze stichting organiseert de behandeling van geschillen, bezwaren, beroepen en klachten in het onderwijs.

Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar de betreffende website: www.onderwijsgeschillen.nl.



Aanvullend op de algemene klachtenregeling bestaat er binnen Stroomm de regeling ‘Melden vermoeden van een misstand binnen Stroomm’ (vastgesteld op 20 april 2020). Hieronder wordt verstaan een op redelijke gronden gebaseerd vermoeden van:

• een schending van wettelijke voorschriften of beleidsregels;

• een gevaar voor de gezondheid, de veiligheid of het milieu of;

• een onbehoorlijke wijze van handelen of nalaten bij Stroomm, die het goed functioneren van Stroomm en/of het verzorgde onderwijs in het geding brengt.

Een melding van een dergelijk vermoeden wordt eerst gedaan bij het College van Bestuur of zo nodig bij de Raad van Toezicht, al dan niet via tussenkomst van de externe Vertrouwenspersoon Integriteit. Dit om hen de gelegenheid te geven om een mogelijke misstand intern aan te pakken en op te lossen. Wanneer dit niet leidt tot aanpak van de vermoede misstand, kan er een melding gedaan worden bij een externe instantie. Voor informatie of advies hierover, verwijzen wij u graag door naar de website van het Huis voor Klokkenluiders .



Meldplicht

Scholen zijn verlicht om de Meldcode Huiselijk geweld en kindermishandeling te hanteren. De aandachtfunctionaris van de school, zorgt voor de implementatie van de meldcode en coördineert het signaleringsproces, de verwijzing en de zorg rondom de leerling en het gezin. Bij klachten van ouders en leerlingen over de schoolsituatie, waarbij mogelijk sprake is van ontucht, aanranding of een ander zedendelict, is de school verplicht tot het doen van aangifte bij de officier van justitie, omdat mogelijk de veiligheid van meerdere kinderen in het geding is.



Wet privacy

Met ingang van 25 mei 2018 is de nieuwe verordening AVG van kracht gegaan. OBS De Piramide houdt zich aan de wettelijke AVG kaders. Wij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens en deze worden niet zomaar aan anderen verstrekt. Hiervoor moet eerst toestemming worden verleend. Over onze leerlingen zijn gegevens op school aanwezig. Gegevens worden niet zonder toestemming verstrekt aan bedrijven, verenigingen of andere instellingen die geen directe connecties hebben met het onderwijs. Met organisaties die leerlinggegevens (gaan) verwerken zijn, of worden, verwerkersovereenkomsten gesloten. De dossiers van de kinderen worden nooit zonder directe schriftelijke toestemming van ouders aan anderen beschikbaar gesteld. Vijf jaar na het verlaten van de school, worden de leerlingdossiers vernietigd. Wij verspreiden geen leerling- en adressenlijsten aan het begin van het schooljaar i.v.m. de wet op privacy. Op school worden regelmatig foto’s of filmpjes gemaakt van activiteiten. Alle ouders dienen schriftelijk toestemming te verlenen om dit beeldmateriaal te mogen gebruiken. Gescheiden ouders dienen beiden toestemming te verlenen. Voor de meest actuele stand van zaken rondom AVG kunt u kijken op www.stroomm.nl/avg.



Verkeerscommissie:

Het verkeer en veiligheid rondom de school is voor iedereen even belangrijk. Om deze verkeersactiviteiten te ondersteunen is er een verkeerscommissie in school actief. Deze bestaat uit leerkrachten en ouders. De commissie heeft zich ten doel gesteld om het behaalde BVL-Label (Brabants Veiligheid Label) te blijven handhaven en daarnaast activiteiten te organiseren om een groter verkeersbewustzijn te creëren onder kinderen, ouders en leerkrachten en tevens om de verkeersveiligheid rondom de school te evalueren en te verbeteren. Hiermee doet De Spelelier aan permanente verkeerseducatie. Meer informatie: www.bvlbrabant.nl.

Terug naar boven