verbeter de communicatie, in elk geval over het fusietraject, over incidenten (incidentjes) die voorkomen in de klas of op het plein, en over het kind zelf. Over dat laatste: ik ben welgeteld 1 keer door een leerkracht benaderd op het plein met iets dat op school was gebeurd. Dat waardeerde ik zeer, ook prietpraat of 'het ging heel goed vandaag!'. Maar verder heb ik erg weinig zicht op wat er in de klas gebeurt, wat er in het fusietraject gebeurt en hoe er met klachten/incidenten wordt omgegaan. Ook bv de koelkastposter van Kwink waar een nieuwe versie van was, goed om over te (blijven) communiceren. En blijf als school en leerkrachten scherp op de toenemende prestatiedruk bij kinderen! Bv. cito's vanaf groep 3?! Pfff... Ga als school niet te veel mee in de toets- en prestatiecultuur, ook al wordt deze van hoger opgelegd. Blijf kijken naar het kind en wat bij hem/haar past! Dat doen jullie gelukkig ook al heel goed :)